domingo, 2 de diciembre de 2012

¿Que é Galicia Para Min?

Que podería decir.. Galicia o é todo para min.. O meu fogar.. A miña terra.. A miña xente..
O meu idioma.. Galicia é indescriptible.. é.. como un pequeño paraíso aloxado no planeta terra..
un paraíso onde nada é constante, nin sequera o tempo.. onde cada vez que rompe unha ola, a tua alma enternécese.. onde existen os mellores manxares do mundo enteiro.. ¿Que é iso do Caviar? Non hai nada mellor cun caldo de berzas! Onde a xente maior son tan sabios que saben que tempo facerá o día seguinte con só mirar o ceo.. Onde a morte está presente ata na nosa mitoloxía... A Santa Compaña.. Que Mediño!!
A Santa Compaña



Galicia é todo iso e moito máis.. Por algo estiveron os nosos ancestros tan maravillados aquí! ¿Por qué senon? Terra de músicos.. de grandes deportistas.. de lendas..



Síntome orgulloso de ser galego, por todo iso e moito mais, e se volvese a nacer e me deran a escoller onde nacer, escollería a Galicia sen dubidalo.




No hay comentarios:

Publicar un comentario